Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Αμοιβή νεοεισερχόμενου στην αγορά εργασίας κατώτερη της Εθν.Συλ.Συμ.Εργ.

Ποιοί έφηβοι και νέοι αναγκάζονται να εργαστούν σε  ηλικία κάτω των 21 ετών;

  • Αυτοί που από τη μια μεριά επιθυμούν να βγάζουν "το χαρτζηλίκι τους", τα ατομικά τους έξοδα ,

  • κι αυτοί που από την άλλη μεριά  πρέπει να ζήσουν τον εαυτό τους  και ενδεχομένως κι άλλα μέλη της οικογένειας (μάνα, αδέλφια) (και μη μου πεί κανείς ότι είναι μελοδραματικό γιατί είναι εκτός πραγματικότητας, αεροβατεί  και λέει μπούρδες), αυτοί που δεν τους προστατεύει κανένα κοινωνικό δίχτυ, αυτοί οι έφηβοι που κανένα μέτρο της Πολιτείας δεν τους κρατά στο σχολείο , δεν τους υποστηρίζει να ολοκληρώσουν  ούτε καν αυτήν την πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, οι χαμένοι της ζωής από νωρίς.
Κι είχε φιάξει η Πολιτεία τα νυχτερινά σχολεία, να μπορούν κι αυτοί οι έφηβοι, να έχουν μία ΕΥΚΑΙΡΙΑ στη ζωή  να βελτιώσουν το επίπεδο ζωής τους. Δούλευαν το πρωί με αμοιβές κατώτατου μισθού.
Κι έρχεται σήμερα μία ΑΝΑΛΓΗΤΗ, ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ Κυβέρνηση να τους πεί, ΟΧΙ , ξεκινάτε τη ζωή σας δουλεύοντας ως δούλοι και θα πεθάνετε, εάν ζήσετε ως ΔΟΥΛΟΙ. Ετσι, γιατί η χώρα χρωστά, η χώρα πρέπει να ζήσει, ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ, εσείς είστε παιδιά ενός ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ κι ως τέτοια θα παραμείνετε.
Τα τσιτάτα περί ευκαιριών μέσω τς διαβαθμισμένης και της δια βίου εκπαίδευσης δεν αφορούν εσάς, αφορούν άλλους. Εσάς σας έταξε η ΜΟΙΡΑ, να μην σηκώσετε κεφάλι. Και τη ΜΟΙΡΑ σήμερα εγώ ως ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΝ ΘΕΣΜΟΘΕΤΩ. Θα είστε εσαεί (κι ευχαριστημένοι να είστε, καθαρίστριες, παιδιά της φύλαξης. Και μην προσδοκάτε να γίνετε Κούνεβες)
Κε Ηρακλή Πολεμαρχάκη που είστε; Πόσο ντρέπομαι που σας άκουγα με προσοχή να μιλάτε για τους τρόπους άρσης (μείωσης για την ακρίβεια) των ταξικών διαφορών μέσω της εκπαίδευσης, μέσω της αναγκαιότητας παροχής προσχολικής εκπαίδευσης σε ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ, και σας πίστευα η ανόητη.

Από που αντλείτε το δικαίωμα κε Πρωθυπουργέ και τη νομιμοποιητική σήμερα βάση να εισηγείστε μέτρα εξόντωσης αυτών των νέων; Νομίζετε ότι όλοι αυτοί οι έφηβοι και νέοι εργάζονται γιατί δέν τους φθάνει το μηνιάτικο που τους στέλνουν οι γονείς τους; είναι στην ίδια κατηγορία΄με όλα τα αστόπαιδα που καθάριζαν τζάμια ή που δούλευαν και δουλεύουν στα μπαρ για να δείξουν στους γονείς τους ότι στην Αμερική δεν τρώνε τα λεφτά τους; αλλά συμπληρώνουν το μηνιάτικο;
Πλάνην οικτρά πλανάστε  κι εσείς και το Υπουργικό Συμβούλιο προεξαρχόντων των Υπουργών Εργασίας, Οικονομικών.
Κε Υπουργέ Εργασίας τρανέ Συνταγματολόγε πόσοι νέοι από τη Β' Αθηνών έχουν τη δυνατότητα από την Πολιτεία να ακολουθήσουν τη σταδιοδρομία σας;
Και δίνετε την ευκαιρία, γιατί βεβαίως σας βολεύει πολύ και σας και τα ΜΜΕ, να ανέρχεται ένας Καρατζαφέρης, που σε αυτά τα παιδιά προσπαθεί να ανασύρει και να επιβάλει ότι πιο μισητή και απάνθρωπη ιδεολογία υπάρχει.
Τελικά "χέρι -χέρι " με τον Καρατζαφέρη το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα στη ΒΟΥΛΗ και στα μέτρα κατά αυτών των εφήβων.
Αν η ΝΔ έπαιρνε αυτά τα μέτρα ως Κυβέρνηση σήμερα θα είχε καεί η χώρα. Θα σας είχαμε μαζί μας στις πορείες, όπως σας είχαμε και πριν.
Σας ακούω, σας διαβάζω που πονάτε και "πονάω" που πονάτε. Που ματώνετε.
Τις λέξεις αξιοπρέπεια και αλήθεια τις μάθατε; Δημοκρατία, Αστική Κοινοβουλευτική Δημοκρατία; ελεύθερη ψήφος των Βουλευτών; Οχι, ΔΙΑΓΡΑΦΗ θα επέλθει επί της κεφαλής τους εάν ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ να διαφοροποιηθούν.
Ημουν απ'αυτούς που σας υπερασπιζόμουν για τα ελληνικά σας, μέχρι που συνειδητοποιώ ότι δεν έχετε πρόβλημα στη γλώσσα, στην κουλτούρα και στη νοοτροπία έγκειται το θέμα σας εξ'ού μάλλον και τα κακά ελληνικά σας.
Καταδικάζετε τεράστιες ομάδες πληθυσμού και γενιές στην εξαθλίωση, τους στερείτε το όνειρο και το όραμα αλλά
ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.

6 σχόλια:

  1. Σεβαστή μου Ιππολύτη, αυτοί οι άνθρωποι θεωρούν αυτονόητο, πώς το κόμμα, που εφιππεύει το κράτος, που κατέχει ως ιδιοκτήτης το πολιτικό σύστημα, είναι εξ ορισμού αλάθητο ή ωποσδήποτε πιό υπεύθυνο πολιτικά απο την κοινωνία.
    Διαπνέονται απο την ολιγαρχική αντίληψη ότι η κοινωνία είναι ανώρημη και οφείλει να βιασθεί απο αυτούς στόν ορθό δρόμο.
    Αυτή την αντίληψη, δεν την διακονούν μόνο αυτοί, αλλά και η Αριστερά: Κατ' αυτήν, ο πολίτης οφείλει να διαδηλώνει "ως μάζα", αλλά πάντοτε, η σοφή καθοδήγηση "ξέρει καλύτερα"..
    Και η φιλελέυθερη και η κομμουνιστική νεωτερική αντίληψη, θεωρούσαν αυτονόητο, ότι το πολιτικό σύστημα είναι ιδιοκτησία του κράτους. Η διαφορά τους ήταν στό ότι ο μεν φιλελευθερισμός υποστηρίζει ότι η ιδιοκτησια του οικονομικού συστήματος ανήκει στούς ιδιώτες κατόχους του κεφαλαίου, ενώ ο κομμουνισμός υποστήριζε, ότι η ιδιοκτησία του οικονομικού συατήματος ανήκει στό κράτος.
    Όπως βλέπεις, και στα δύο νεωτερικά συστήματα, η κοινωνία βρίσκεται εκτός του πολιτικού συστήματος, δεν γίνεται πουθενά δεκτή ως Δήμος, ως αναγνωρισμένο θεσμικά βουλευόμενο σώμα, ως εντολέας των πολιτικών .
    Προορίζεται μόνο να νομιμοποιεί, ανα τεραετία το πολιτικό προσωπικό του κράτους.
    Εντολέας και εντολοδόχος είναι το ίδιο το κράτος και το προσωπικό του.
    Υπάρχει ένα μεγάλο γνωσεολογικό αδιέξοδο στην νεωτερικότητα: Ονομάζει "αντιπροσωπευτική δημοκρατία" το παρόν πολιτικο σύστημα, θεορώντας ότι δεν την βλέπει κανείς, και πώς μπορεί να αυτοονομάζεται δημοκρατία, ενώ δεν είναι. (συνέχεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η γνωσεολογία που αντλούμε απο τα "Πολιτικά" του Αριστοτέλη, και απο την "Αθηναίων Πολιτεία" του, μας λέει τα εξής:
    Δημοκρατία, ήταν το πολίτευμα τής Πόλης-Κράτους της Αθήνας, του 5ου και 4ου π.Χ. αιώνα, όπου οι πολίτες, ως βουλευόμενος Δήμος, ήταν κάτοχοι του πολιτικού συστήματος, άρα πολιτικά αυτόνομοι,"ως μή αρχόμενοι υπό μηδενός" κατα τον Αριστοτέλη, άρα Ελεύθεροι.
    Επειδή έπαψαν να είναι μισθωτοί εργάτες, (ακομα και οι θύτες), οι πολίτες Αθηναίοι ήταν και κοινωνικά αυτόνομοι, άρα Κοινωνικά Ελεύθεροι.
    Την ατομική Ελευθερία, (που προϋποτίθεται των άλλων δύο), την είχαν κατακτήσει, ήδη, απο τον 8ο π.Χ. αιώνα,επι Σόλωνος.
    Από αυτά, αρκεί να συγκρατήσουμε, ότι ως Δημοκρατία οριζόταν η πλήρης Ατομική, Πολιτική και Κοινωνική Αυτονομία των πολιτών.
    Το νεωτερικό σύστημα, κατοχυρώνει και τίς τρείς Ελευθερίες;
    Τό ίδιο λέει πώς ναί, αλλά αυτός ο ισχυρισμός, βασίζεται σε ενα γνωσεολογικό ταχυδακτυλουργισμό:
    Ταυτίζει τα εργασιακά και πολιτικά ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, με την εργασιακή και πολιτική ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
    Και οι δύο εκδοχές της νεωτερικότητας,(φιλελεύθερη και κομμουνιστική), συγκάλυψαν το γεγονός, πώς το πολιτικό σύστημα της νεωτερικότητας, είναι ιδιοκτησία του κράτους, (όπως επί φεουδαρχίας του Βασιλιά και του Φεουδάρχη), άρα ο πολίτης, δεν υφίσταται ως Δήμος, ως Ελεύθερα βουλευόμενο συλλογικό υποκείμενο. Αρα, ο πολίτης, δεν είναι πολιτικά Ελεύθερος.
    Συγκαλυψαν επίσης, πώς στο επίπεδο της εγασιακής μονάδας, τις αποφάσεις τις παίρνει ο ιδιοκτήτης του κεφαλαίου, είτε είναι ιδιώτης, είτε είναι το κρλατος.
    Αρα, ο πολίτης δεν είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ελεύθερος. Απλά, έχει κοινωνικά εργασιακά διακιώματα, που κι αυτά καταπατώνται βάναυσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (συνέχεια και τέλος)
    Τί είναι λοιπον το νεωτερικό πολιτικό σύστημα, σύμφωνα με τα γνωσεολογικά κριτήρια του Αριστοτέλη;

    Είναι "Αισυμνητεία", δηλαδή,σαν το πολιτικό σύστημα του Σόλωνα,(πού η αυταρχική εκδοχή του ήταν το σύστημα του Δράκοντα): Το΄τότε εκλογικό σώμα, εξέλεξε τον Σόλωνα, ως "διαλάκτη", για να γεφυρώσει, δηλαδή, τίς τότε πολιτικές και κοινωνικές αντιθέσεις. Κατά την διάρκεια της θητείας του, κανείς δεν είχε το θεσμικό δικαίωμα να παρέμβει, όπως εμείς τώρα με τον ΓΑΠ.
    Μετά απο την Αισυμνητεία, στην Αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία, ήρθε η Αντιπροσώπευση: Ο Δήμος, ενεργούσε ως εντολέας με εντολοδόχους τους πολιτικούς: Ο Δήμος είχε ανα πάσα στιγμή το διακαίωμα να ανακαλέσει τους εκλεγμένους πολιτικούς, και μάλιστα να τους παραπέμψει σε δίκη για τις πολιτικές τους που έβλαψαν τήν κοινωνία (εμείς ακόμα,ούτε στο όνειρό μας δεν το βλέπουμε αυτό το πολιτικό σύστημα).
    Και κατόπιν, ήρθε η Δημοκρατια, όπως εξέθεσα παρπάνω, όπου η κοινωνία των πολιτών πέρασε απο την εργασία στην Σχόλη, που δεν ήταν τεμπελία, αλλά αποκλείστικη ενασχόληση με την πολιτική έναντι πολιτικού μισθου, όπου ο Δήμος, ενσάρκωνε το πολιτικό σύστημα, χωρίς μεσαζοντες. (Αυτό πιά, ουτε καν μπορούμε να το φανταστουμε).
    Αρα, σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, όχι μόνον δεν έχομε Δημοκρατία, αλλά ουτε καν Αντιπροσώπευση.
    Εχουμε το προαντιπροσωπευτικό νεωτερικό ολιγαρχικό σύστημα, όπου είμαστε ατομικά Ελεέυθεροι, αλλα κοινωνικά και πολιτικά, ανελεύθεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ μου vripol σου ζητώ συγγνώμη που δεν έχω ακόμη απαντήσει, έχω μία δυσκολία (όχι υγεία), και δεν δύναμαι. Θα επανέλθω
    Καλό βράδύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε άνθρωπος ξεκινάει να δουλεύει για να ζήσει καλύτερα και να αρχίσει να φτιάχνει τη ζωή του και να ανεξαρτητοποιηθεί. Έχει συνταγματικό και αναφαίρετο δικαίωμα να αμοίβεται με τα ίδια λεφτά για να παρέχει ίδια εργασία με κάποιον άλλον. (Ο μισθός δεν είναι κοινωνική παροχή και δεν έχει σχέση με τι εισόδημα έχουν οι γονείς σου).
    Στη Γαλλία ξεσηκώθηκαν και οι πέτρες πριν λίγα χρόνια που πήγαν να θεσμοθετήσουν την κατώτερη αμοιβή για τους νέους και δεν πέρασε το μέτρο αυτό - εδώ δεν αντιδράει κανείς, και ειδικά κανείς από αυτούς που τους αφορά άμεσα!! Δεν φταίνε μόνο οι ανίκανοι που αποφασίζουν και διατάζουν την εξαθλίωση του κόσμου, φταίμε και εμείς που έχουμε αποδεχτεί τη μοίρα μας.
    Ιβάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρ κορίτσι
    άστα είναι απίστευτη κυβέρνηση ένα εξαγριωμένο ζώο μας έχει κάνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή