Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

EΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ - ΛΟΙΔΩΡΩ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΜΑΡΩ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ

Νομίζω ότι μεγαλύτερος επικοινωνιολόγος ή μεγαλύτερη ομάδα επικοινωνιολόγων από αυτούς που αξιοποιεί η παρούσα κυβέρνηση δεν έχουμε ξαναδεί. Η επιτυχία του/τους έγκειται στ'ότι η λοιδωρία ανάγεται σε ιδεολογία,  η ομάδα αξιοποιεί  επιτυχώς ότι πιο ποταπό διαθέτει στη φαρέτρα της.
Λοιδωρεί, λοιδωρεί τους εργαζόμενους των ΔΕΚΟ για τους μισθούς τους, φταίει η  υψηλή ΄μισθοδοσία των εργαζομένων για τα ελλείματα των ΔΕΚΟ.
Το σημαντικό είναι η υπαλληλική-εργατική τάξη να είναι μοιρασμένη, να στραφεί ο ένας ενάντια στον άλλο  κι όχι στον κοινό εχθρό τον καπιταλισμό του τζόγου. Η εξίσωση πρέπει να έρθει αλλά προς τα κάτω.
Δεν ντρεπόμαστε; το θράσος έχει πάτο; ποιός θα σταματήσει αυτόν τον εμπαιγμό;
Είναι η  περίοδος που περισσότερο από ποτέ μου λείπει η φωνή των πνευματικών ανθρώπων.
Τι εκκωφαντική σιωπή συναίνεσης.
Είναι η περίοδος που περισσότερο από ποτέ μου λείπει η γνήσια, κατά τη γνώμη μου, αιρετική φωνή του Μ.Χατζηδάκι. Που εξαντλήθηκε η αγωνιστικότητά σας κε Θεοδωράκη, στο βιβλίο της Ιστορίας;
Πήξαμε στην ασημαντότητα, στο γελοίο, στην ανοησία, στον ατομισμό, στον κομματισμό, στην αήθεια, στη λοιδωρία, στο ψέμα, στη συκοφαντία.
Αυτοί είναι οι πολιτικοί ταγοί σοσιαλδημοκράτες; Κοι της ΓΣΕΕ τι άλλο περιμένετε;
Τι απογοήτευση

2 σχόλια:

  1. άστα άστα

    πχ εγώ στην δουλιά μου είμαι ο μόνος... που υπερασπίζομαι τους δημ. υπάλληλους...

    τι μίσος τι κατάντια...

    είμαστε στην αρένα και αγωνιζόμαστε ενώ ο σεβ και ο γαπ χειροκροτούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ μου akrat καλησπέρα τόσο μα τόσο καθυστερημένη. Μετακόμισα και δεν έχω ακόμη Internet. Πόσο χαίρομαι για τη στάση σου πόσο θλίβομαι για τη "φιλοσοφία που επικρατεί" .... πόσο δίκηο έχεις, είμαστε σε αρένα
    Καλο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή