Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Ατιτλο

Μετά από ένα σύντομη νοσηλεία, μία δεύτερη για χειρουργείο στο θώρακα γεγονός που με απέτρεπε και ακόμη θα μ'αποτρέπει για κάποιο καιρό από πορείες με χημικά, έναν φόβο που έφυγε και που κι ίδια δεν είχα συνειδηποιήσει το μέγεθός του, συνειδοποίησα όμως το μέγεθος της χαράς μου, της ελευθερίας που ένιωσα όταν ο γιατρός με πήρε να μου πεί πως η βιοψία είναι πεντακάθαρη κι επρόκειτο απλώς για μία υπερπλασία ούτε καν καλοήθη όγκο, ένα βαθύ ευχαριστώ στον αδελφό μου, στη νύφη μου, στις φίλες μου που ως δίκτυο αλληλεγγύης δεν με άφησαν στιγμή μόνη μου, στον άντρα που παρέστη στο χειρουργείο μου. Ενα βαθύ ευχαριστώ στη φίλη μου που με την επιμονή της κόντρα στο τι υποστήρίζαν οι άλλοι επέμενε για το τί μπορεί να μου συμβαίνει. Κι είχε δίκηο.
Τώρα  μπορώ να ατενίζω ξανά με διάθεση χαράς, αισιοδοξίας, κουράγιου, διάθεση αγώνα για το σκληρό 2013 που μας αναμένει και διάθεση παραμυθιού τις γιορτές που πλησιάζουν.
Χρόνια πολλά, χρόνια έρωτα, αγάπης, εργασίας, δημιουργικότητας κι αγώνα για να διατηρήσουμε την αξιοπρέπειά μας γιατί ζωή αξιοπρεπής μας πρέπει και μας αξίζει! Μία χρονιά θετικών ανατροπών να παλέψουμε να είναι το 2013.
 

10 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Ippoliti. Περαστικά. Πές και ενα βαθύ ευχαριστώ σε Αυτόν πού σε βαστάζει ανα πάσα στιγμή και που πέθανε για εσένα στόν Σταυρό. Αυτός σού έδωσε τον παιδαγωγικό πειρασμό που σε έστειλε στο νοσοκομείο και Αυτός σου έδωσε το καλό αποτέλεσμα, μήπως και όλα αυτά γίνουν αιτία να τον αγαπήσεις ¨εξ όλης της ψυχής σου, της καρδίας σου, της δυνάμεώς σου και της διανοίας σου". Ο πόνος και η αγωνία σου, είναι η επίσκεψή Του σε σένα, είναι ο τρόπος Του, ο δρόμος Του, η μέθοδος συνομιλίας Του μαζί σου, για να μετατρέψεις τις δύσκολες στιγμές σου σε ευκαιρία να στραφείς πρός Αυτόν και να τού πείς: Πάρε την υπόθεση της υγείας μου στα χέρια Σου. Σού επιτρέπω να μπείς σε κάθε πτυχή της ζωής μου:"Εαυτούς και αλλήλους καί ΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΗΜΩΝ, Χριστω τω Θεώ παραθώμεθα". Καί τότε Ippoliti, γίνονται πράγματα και θάματα..
    Ειναι πρόσωπο, και δεν θέλει τίποτα να σου φράζει την θέα πρός Αυτόν.
    Αλλοιώς, δεν εχουν κανένα νόημα οι Χριστουγενιάτικες ευχές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H χρονιά στο τέλος της σου επιφύλαξε μία δοκιμασία που όμως είχε καλό τέλος. Σιδερένια εύχομαι και να περάσεις τις γιορτές όμορφα με όσους σε αγαπούν και σε προσέχουν :-)

    Να σαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άντε βρε πάει και δαύτο

    ούλα για καλό... ούλα για καλό

    τώρα λοιπόν λίγη διασκέδαση και αγάπη

    καλές εορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τετοιες ειδησεις πρεπει να τις γιορταζει κανεις! Χρονια πολλα και περαστικα σου ippoliti!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σεβαστέ μου vripol. Μέρες Χριστουγέννων, κατανυκτικές, αναγέννησης. Χρόνια πολλά κι είθε το μήνυμα μίας κοινωνίας δίκαιης, για τα παιδιά της και το σύνολο των ανθρώπων της να ανατείλει. Προσευχόμουν για την υγεία όπως προσεύχομαι για την υγεία όλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή μου Margo, σε ευχαριστώ. Η χρονιά μου επεφύλαξε ΄μία δοκιμασία που ευτυχώς εντόπισε η Ολγα. Το πόσο της χρωστώ δεν λέγεται και δεν γράφεται ίσως. Εάν δεν επέμεινε να πάμε διακοπές αυτό το σημαδιακό καλοκαίρί, το τόσο σημαδιακό τίποτα δεν θα είχα δεί.
    Να είμαστε όλοι καλά με υγεία, αγάπη και κοινωνική δικαιοσύνη, με ζωή αξιοπρεπή.Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελva μου σε ευχαριστώ, πραγματικά μέσα από την ασθένεια τα πράγματα παίρνουν άλλες διαστάσεις. Οχι πως ξεχνάς τι ζείς σε κοινωνικό επίπεδο, αλλά μπορείς τόσο εύκολα να ξαναδείς έστω και λίγο τη χαρά του παραμυθιού, του παιδιού,της ζωής. Να ξαναπαίξεις το παιχνίδι της ΠΟλυάννας Βιτιέρ (τη διάβαζες παιδί) που χαίρεσαι ΄γιατί δεν έχεις πόδια και δεν στενοχωριέσεια που δεν πήρες τα καινούρια σου παπούτσια. Χρόνια πολλά στο μακρινό βορρά, να είαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ μου Akrat ναι πάει πέρασε και τούτο. Διασκέδαση κι όσο αντέξουμε. Λέω στους φίλους, παιδιά ας διασκεδάσουμε γιατί μπορεί το 2013 απλώς να αναπολούμε τις στιγμές που ζήσαμε.
    Χρόνια καλά και πολλά σε όλους μας με υγεία, χαρά, αγάπη, κοινωνική δικαιοσύνη και επιτέλους συνοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτά είναι φίλη μου. Το 2012 στο τέλος του, σου χάρισε σοφία και ευγνωμοσύνη για τη "ΖΩΗ". Να είσαι πάντα υγιής, γερή, με αγάπη και δύναμη. Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα ευτυχία και αγάπη, ομορφιά κόντρα σε όλα!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παράξενη η ζωή Roadartist, παράξενη.Αντεύχομαι καλή μου υγεία, αγάπη δύναμη. Χρόνια χαρούμενα κι ευτυχισμένα, χρόνια αγώνα κι αλληλέγγυα,ομορφιά κόντρα σε όλα,τι ωραία που το γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή